Onyks - Jennifer L. Armentrout


Oni nie są tacy jak my...

Coś gorszego niż Arumianie przybyło do miasta.
Nie wszyscy wyjdą żywi z pajęczyny kłamstw.

"Onyks" to już drugi tom serii LUX i nadal jestem pod ogromnym wrażeniem twórczości pani Jennifer. Jest to (naprawdę) seria godna przeczytania. I już nie potrafię się doczekać trzeciej części :) Zacznę jednak od początku...

Po ostatnich wydarzeniach(mam na myśli pierwszą część) Daemona i Katy łączy kosmiczna więź, którą musza utrzymać w tajemnicy, aby przeżyć kolejny dzień. 
Departament Obrony przyjechał z wizytą do miasta, a to oznacza tylko jedno- kłopoty.
Ale to nie wszystko... Do (mogłoby się wydawać spokojnego) miasteczka wprowadza się nowy chłopak, który zna całą prawdę i chce pomóc. 
Pewnego razu Katy widzi kogoś kto nie powinien żyć... A to oznacza, że dziewczyna nie zna całej prawdy.

Kiedy w moje ręce wpadła owa książka- "Onyks", zastanawiałam się czy będzie równie wspaniała jak pierwsza część. Tak! Oczekiwałam od niej wiele i... Nie zawiodłam się... Mogę powiedzieć, że jest jeszcze lepsza. :)

"Przeszedł przez pokój i zatrzymał się przy mnie.
-Ja nie gryzę.
-To dobrze.
-Chyba, że będziesz chciała- dodał z demonicznym uśmiechem."

Z łatwością pochłaniało się każdą stronę i nie można było przestać. A to dzięki uroczym dialogom bohaterów. Trzeba przyznać, że "wojny" słowne Daemona i Katy zasługują na piątkę z plusem :)

"W pewnych sytuacjach nieprzemyślana głupota jest wymagana"

Cały spisek, tajemnica zostały przedstawione w bardzo ciekawy sposób. Do końca nie można było być pewnym co, tak naprawdę jest prawdą. Nie można było zaufać w 100% danemu bohaterowi. Jest to wielką zaletę, ponieważ z jeszcze większym zaciekawieniem i ekscytacja wgłębiało się w treść.

Oczywiście muszę wspomnieć o... Daemonie :) i Katy. Ich relacje nie można uznać za spokojne, gdyż jednego dnia się uwielbiają, a drugiego - mogliby się zabić. Oczywiście, ktoś może uznać to za  irytujące, jednak nie mogę się z tym zgodzić. To spowodowało, że uśmiech na mojej twarzy towarzyszył mi przez całą lekturę. Och! Kocham takich bohaterów!

A jeśli chodzi o ich kosmiczną więź... Cóż! Nie zdradzając treści, powiem tylko tyle, że życie Katy już nigdy nie wróci do normy.

I po raz kolejny... W książce, na ostatnich stronach, umieszczony został dodatek :) Wybrana scena opisana ze strony Daemona.

Podsumowując...
Katy musisz mi wybaczyć, ale jestem zakochana po uszy w Daemonie. :P


TYTUŁ: Onyks
AUTOR: Jennifer L. Armentrout
WYDAWNICTWO: Filia
ROK WYDANIA: 2014
ILOŚĆ STRON: 522
MOJA OCENA: 10/10

12 komentarze