Stosik wakacyjny

Wakacje... :) To idealny moment na czytanie książek. Zwłaszcza kiedy to za oknem pada deszcz... 

Przygotowałam stosik książek, które będę podczytywać w ciągu najbliższych dni. Postanowiłam również pochwalić się Wam tymi (mam nadzieję) cudownymi powieściami. I chcę Was również poinformować, że tego typu posty będą pojawiać się już stale na blogu. Bo któż nie lubi oglądać stosików? :)



Od góry:

"Kochając pana Danielsa" Brittainy C. Cherry - Tę książkę mam zaledwie od dwóch dni, a już ją przeczytałam. Nie będę się rozpisywać (a jest o czym pisać). Wszystkiego dowiecie się już jutro w nowej recenzji, która pojawi się po południu lub wieczorkiem.

"Przypadkowe szczęście" Abbi Glines - Aktualnie przeze mnie czytana. W końcu muszę przeczytać jakąkolwiek książkę tej autorki. Wypadło na "Przypadkowe szczęście".

"Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith- Książka wydana w 2014 roku. Mam nadzieję, że okaże się miła, lekka i przyjemna, czyli idealna na wakacje. 

"Losing Hope" Colleen Hoover - Pokochałam styl autorki. Pokochałam "Hopeless", więc warto przeczytać drugą część.

"Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości" Tara Sivec - Podobno przezabawna powieść, a przy tym romantyczna. Nic tylko czytać!

"Próba ognia" James Dashner - To  już drugi tom przygód Thomas. Ekranizacja już tej jesieni, więc trzeba zapoznać się najpierw z książką, a potem wyruszyć na wycieczkę do kina.

"After. Płomień pod moją skórą" Anna Todd - Książka dość długo czekała na swoją kolej. Jestem ciekawa, czy jej zawartość mnie zachwyci.

"Lato koloru wiśni" Carina Bartsch - Berlin, akademia, love story... Oczekuję, że książka mnie oczaruje; że bohaterowie mnie oczarują.



Jak Wam się podoba mój wakacyjny stosik?

25 komentarze