Coś o lipcu. Coś o sierpniu.

Lipiec mogę uznać za jeden z najlepszych miesięcy 2015 roku. Dlaczego? 

  • Po pierwsze w tym miesiącu osiągnęłam najlepszy czytelniczy wynik, jeśli oczywiście mowa tu o 2015 roku. Bowiem w lipcu udało mi się przeczytać 7 książek; 2489 stron, czyli 81 stron w ciągu dnia. Nie jest to moje zaplanowane 150 stron dziennie, ale jak już wspomniałam, jestem z tego wyniku zadowolona
  • Kolejnym moim sukcesem, blogowym sukcesem jest nawiązanie współpracy recenzenckiej z dwoma wydawnictwami: IUVI, a także Dziewięć Muz. To naprawdę cudowne uczucie, kiedy w rękach trzymasz swoje pierwsze egzemplarze recenzenckie.
  • Muszę również wspomnieć o tym, iż 1 czerwca cieszyłam się z tego powodu, że Piżamę w koty obserwowało 100 osób. Niecałe dwa miesiące później - blog posiada 155 obserwatorów. W tym miejscu bardzo dziękuję Wam za to, że jesteście. Pragnę przywitać nowe osoby, mam nadzieję, że na Piżamce znajdziecie dużo ciekawych rzeczy. Serdecznie Was witam!
  • Nie mogę również zapomnieć o tym, że lipiec rozpoczął cudowne wakacje. Nie spodziewałam się tego, że to będzie tak mile spędzony czas z przyjaciółmi oraz z książkami.
  • To właśnie w lipcu opublikowane zostały oficjalne listy uczniów dla szkół średnich. I to właśnie w lipcu dowiedziałam się, że dostałam się do szkoły pierwszego wyboru. Moi drodzy: za cztery lata możecie mówić mi "pani logistyk".
  • W lipcu wypadły również moje szesnaste urodziny.
Przeczytane w lipcu:
  1. "Hopeless" C. Hoover [recenzja]
  2. "Kochając pana Danielsa" B. C. Cherry [recenzja]
  3. "Przypadkowe szczęście" A. Glines [recenzja]
  4. "Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości." T. Sivec [recenzja]
  5. "Ogień i woda" V. Scott
  6. "Za sceną" O. Cunning
  7. "Greckie wakacje" A. Noël
Dodatkowo zrecenzowane:
  1. "Na krawędzi nigdy" i "Na krawędzi zawsze" J.A. Redmerski [recenzja]
Kilka zdjęć:

Książki, które pojawiły się u mnie w lipcu.

Biblioteczką wypada się pochwalić :)




Jako, że w najbliższych dniach będę nieobecna, posty pojawiać się będą automatycznie. Spodziewajcie się dużej ilości tagów. :)

21 komentarze