Pierwszy roczek 'piżamki' !!!

Dzisiaj - 20 września - "Piżama w koty" obchodzi swoje pierwsze urodziny. Kto by się spodziewał, że 20 września 2014 roku w sobotnie popołudnie postanowię założyć własnego bloga, że stworzę stronę, która będzie częścią blogosfery książkowej. Ale tak się właśnie stało! I szczerze mogę powiedzieć, że JESTEM DUMNĄ POSIADACZKĄ 'PIŻAMKI' !!!

Zakładając "Piżamę w koty" nigdy bym nawet nie pomyślała, że wytrwam w jego prowadzeniu przez 365 dni, a tu taka niespodzianka. A wszystko dzięki Wam! Wasza obecność i aktywność była dla mnie niezłą motywacja i nadal jest. Kiedy widzę ilość komentarzy, ilość osób obserwujących 'piżamkę', jestem chyba najszczęśliwszą osobą na świecie, bo wiem, że moja praca nad tekstami, a co za tym idzie czas poświęcony na prowadzeniu 'piżamki', nie jest czasem straconym!

Kochani, dziękuję Wam z całego serducha, za to, że jesteście i mnie wspieracie.

W ciągu tych 12 miesięcy zmieniło się bardzo dużo! "Piżama w koty" z malutkiego bloga, zmieniła się w stronę, o której zawsze marzyłam. Stała się blogiem, w którym mogę wyrażać swoje myśli słowami. Przez ten czas nauczyłam bardzo dużo, poznałam inne piękne książkowe blogi i ich właścicieli. I wiem jedno: Blogosfera książkowa to ta magiczna część internetu.

Dziękuję!


 Ania D.

29 komentarze