Stosik książkowy

Dawno nie chwaliłam się Wam książkami, które grzecznie czekają na swoją kolej. Dlatego też przychodzę do Was z drugim dość okazałym i ciekawym stosem książek, za które zabieram się w najbliższym
 czasie. 

"Morze spokoju" Katja Millay - książka od dawna za mną chodziła. Osoby, które czytały już tę powieść, wielokrotnie namawiały mnie do jej przeczytania, w końcu się przełamałam i dodałam powieść pani Katja Millay do listy: chcę przeczytać.

"Utrata" Rachel Van Dyken - o tej książce wiele nie muszę mówić, praktycznie każdy już o niej słyszał i zachwalał. Ciągle słyszałam: Ania musisz to przeczytać! Spodoba ci się! Z tego właśnie powodu powieść z miłą chęciom przeczytam.

"Zazdrość" Gregg Olsen - tytuł kojarzyłam, więc kiedy była okazja, aby ją pożyczyć, nie zawahałam się. Kto wie, może książka okaże się strzałem w dziesiątkę.

"Ostatnia nuta" Kevin Alan Milne - opis powieści zrobił swoje. Bowiem od razu zapragnęłam zapoznać się z całą historią zawartą w książce. Najpierw jednak trzeba doczytać zaległości.

"Misja Ivy" Amy Engel - pamiętam moment, kiedy dowiedziałam się, że książka jest w planach wydawniczych. Ucieszyłam się z tego powodu. Mam nadzieję, że powieść powali mnie na kolana.

"Ucieczka w dzicz" Erin Hunter - egzemplarz recenzenci od wydawnictwa Nowa Baśń. Kiedy otrzymałam książkę, ucieszyłam się jak małe dziecko. Przeczytać książkę, w której występują koty- marzenie. I to marzenie się właśnie spełniło. Więcej o książce w najbliższej recenzji.

"Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" Melissa Pimentel - otrzymana od wydawnictwa Czarna Owca, okładka jest cudowna, opis również, pozostaje jedynie ją przeczytać.

"Dzika droga" Cheryl Strayed - będąc pierwszy raz w mojej nowej bibliotece szkolnej, natrafiłam na tę książkę i... I oczywiście wypożyczyłam.

"Utracona i odzyskana" Lucy Foley - książka otrzymana również od wydawnictwa Czarna Owca. Kiedy tylko dowiedziałam się o istnieniu tej książki, wiedziałam, że muszę ją przeczytać i w końcu przeczytam.

25 komentarze