Stosik książkowy

Nastał moment, w którym ponownie przychodzę do Was z moimi książkowymi zdobyczami, które zdobią moją biblioteczkę od pewnego momentu. Zapraszam do podziwiania! :)


Wygrane w konkursie!

1. "Gregor i niedokończona przepowiednia" Suzanne Collins - książka wygrana w konkursie; moja pierwsza jakakolwiek wygrana, więc warto się nią pochwalić.

2. "Gregor i przepowiednia zagłady" Suzanne Collins - również wygrana w tym samym blogowym konkursie. Warto wspomnieć, że obie powieści będą moim pierwszym spotkaniem z twórczością autorki.

Egzemplarze recenzenckie!

3. "Utracona i odzyskana" Lucy Foley - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czarna Owca, o książce opowiem przy najbliższej recenzji, jednak już teraz mogę zdradzić, że jest to udany debiut autorki.

4. "To przez ciebie" Mhairi McFarlane - powieść otrzymałam od wydawnictwa, a z moją opinia na jej temat możecie zapoznać się tutaj.

5. "Zajmę się tobą" Mary Kubica - również od HarperCollins, jestem przeogromnie ciekawa tej książki, mam nadzieję, że powali mnie na kolana.

Zakup własny!

6. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes - książka kupiona za grosze w supermarkecie, już nie mogę się doczekać aż zapoznam się z jej historią.

7. "Busem przez świat: wyprawa pierwsza" Karol Lewandowski - od dłuższego czasu chciałam poznać tę książkę, wreszcie mi się udało i jak na razie jestem pod wielkim wrażeniem.

8. "Dziewczyny z powstania" Anna Herbich - o tej książce nie muszę dużo mówić, chciałam przeczytać, więc ją zakupiłam.


Dla zainteresowanych: Przeczytaj i oceń
Będę bardzo wdzięczna, jeśli przeczytasz te krótkie teksty, ocenisz, udzielisz kilku rad, wskazówek, wyjaśnień... :)

22 komentarze