Nowy rok! Nowa piżamka!

Nowy rok jest idealną okazją, aby wyznaczyć sobie pewne cele, wyzwania i dążyć do ich spełnienia. A wszytko po to, aby ukończenie danego zadania dało Nam upragnione, osobiste zwycięstwo, z którego możemy być dumni i bez przeszkód krzyczeć: "Udało się!"

Podobną metamorfozę, jeśli w ogóle można nazwać to metamorfozą, przejdzie moja kochana Piżamka. Jak już wspomniałam styczeń jest wręcz stworzony do rozpoczęcia pewnych zmian, postanowień blogowych. A co się zmieni? Jakie cele sobie wyznaczyłam?


BLOGOWE POSTANOWIENIA

I
WIĘCEJ TEKSTÓW OKOŁOKSIĄŻKOWYCH!

Tworzenie teksów związanych z tematyka książkową sprawia mi ogromną radość, a więc częściej tego typu posty pojawiać się będą na Piżamce. Dzięki nim możecie poznać moje spojrzenie na pewne aspekty związane z literaturą, zaś ja mam możliwość poznania Waszej opinii na dany temat. Jest to naprawdę przyjemne uczucie, widząc żywe reakcje w komentarzach! 

II
KOMENTARZE, KOMENTARZE...

Z odpisywaniem na Wasze komentarze było różnie. Początkowo odpisywałam na każdy, z czasem nie nadążałam z komentowaniem, więc zrezygnowałam z tego całkowicie. I to był ogromny błąd z mojej strony. (Oczywiście, czytać komentarze, czytałam!) Może być pewni, że będę się starała odpisywać w miarę regularnie, aby między nami był jakiś kontakt. 

III
HMM... MOŻE NOWY SZABLON?

Kochani! Musze się Wam do czegoś przyznać. Zmieniam szablon jak rękawiczki! (Świetnie to określiła pewna Blogerka, którą serdecznie pozdrawiam!) I ciągle poszukuję tego jednego, który nie znudzi mi się po dwóch dniach. Aktualny szablon jest prawie idealny, ale ciągle mi czegoś brakuje, więc nie zostanie na stałe. Pracuję również nad logiem, który mam nadzieje pojawi się w tym roku. Przede mną w końcu 12 miesięcy nad projektowaniem. :)

Edycja: Mimo Waszych wcześniejszych komentarzy pod tym postem i wielu pochwał w kierunku szablonu, znalazłam szablon, który mnie urzekł. Mam nadzieję, że zostanie już na dłużej, w innym przypadku powrócę do poprzedniego, który prezentuje się w ten oto sposób:



IV
BRAK ZAPOWIEDZI!

Doszłam do wniosku, że nie ma sensu publikować co miesiąc nowości w świecie literatury, ponieważ na każdym blogu można się tego dowiedzieć. Jednak nie zapomnę o nowościach całkowicie! W podsumowaniach danego miesiąca umieszczę dosłownie parę nowości, z którymi bym się zapoznała!


CZYTELNICZE POSTANOWIENIA

I
5 STRON DZIENNIE!

Wychodzę z założenia, że lepiej czytać trochę mniej, ale codziennie. Każdego dnia chcę przeczytać symboliczną liczbę pięciu storn. Myślę, że jest to najlepsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę fakt, że z moimi wynikami czytelniczymi bywa różnie. 

II
NIE SAMYM ROMANSEM CZYTELNIK ŻYJE...

Jako że lubię wyzwania, postanowiłam poeksperymentować z różnymi gatunkami literackimi. Nie da się ukryć, że na pierwszym miejscu są książki miłosne, ale chcę to choć odrobinę zmienić! Chcę zakosztować klasyki, kryminału, fantastyki, a nawet horroru. Ciekawi mnie również temat II wojny światowej, więc z chęcią zaznajomię się z powieściami nawiązującymi do tego okresu. Nie zapomnę również o książkach podróżniczych. Skoro nie mam (jak na razie) możliwości podróżowania to z chęcią o wyprawach poczytam!


A Wy posiadacie jakieś postanowienia blogowe lub czytelnicze?

27 komentarze