Miesiąc w piżamie! Coś o styczniu. Coś o lutym.



Cześć! Pierwszy miesiąc nowego roku uważam za zakończony, w miarę spokojny, odrobinę śnieżny, ale przede wszystkim czytający. Obiecane 5 stron dziennie wykonane z czego jestem bardzo dumna! Można wstać i bić mi brawa. Nie żartuję! Należę do grupy osób, które wszystko zostawiają na ostatnią chwilę, więc natłok obowiązków (w szczególności szkolnych) nie sprzyjał i nie sprzyja nadal, jeśli chodzi o dobre warunki czytelnicze. 

Co udało mi się przeczytać? Cztery powieści, a każdna z nich otrzymała ode mnie wysoką ocenę, co nie zawsze się zdarza. Łącznie przeczytałam 1232 stron, czyli w ciągu dnia średnio: 40. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zadowolona! 2016 rozpoczął się bardzo dobrze!

1) "Utrata" Rachel Van Dyken
2) "Jak najdalej stąd" Andrea Portes
3) "Gregor i niedokończona przepowiednia" Suzanne Collins
4) "Numery. Czas uciekać" Rachel Ward
Zapewne zauważyliście (kolejne) zmiany w wyglądzie bloga. Wasze oczy Was nie mylą! W końcu rozgryzłam HTML`a i szablon, który od dawna mi się podobał, w końcu sprawnie funkcjonuje! W planie mam jeszcze kilka poprawek. Muszę rozbudować stronę O mnie, stworzyć O blogu, a także dopieścić boczny pasek, który aktualnie ma wersję roboczą. Całość będzie można podziwiać pod koniec lutego, gdyż w drugiej cześci miesiąca będę miała ferie zimowe. W końcu nadrobię zaległości oragnizacyjno - informacyjne na Piżamce.

Uwaga! 5 lutego na blogu zagości - w końcu - nowy system komentarzy, o którym poczytałam i usłyszałam wiele dobrego. Mowa tu o Disqusie. Jest to lepsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę fakt, że chcę mieć z Wami lepszy kontakt. 

Jakoże Piżamka przekroczyła 200 obserwtorów na blogu, a nawet 200 followersów (tak to się pisze?) na Instagramie. Zbliżamy się również do 200 tys. wyświetleń! Z tego prostego względu planuję pierwszy w historii bloga konkurs. Aktualnie jestem na etapie wyboru książek, które są w bardzo dobrym stanie i mogę się z nimi podzielić. Jestem przeszczęśliwa! Poważnie! Wow!

Nie przedłużając, zaczytanego w same perełki kolejnego miesiąca! Ja tymczasem zmykam do szkolnych podręczników. Trzymajcie za mnie książki, bo najbliższe dwa tygodnie spędzę na powtórkach do sprawdzianów z przedmiotów zawodowych. Ach! Uwielbiam! #logistycy_górą 

Trzymajcie się!
Ania D.

18 komentarze