O Puchatku, od miasta do miasta i kocim przystojniaku!



3 książki, które polecisz każdemu bez wyjątku?
Tylko trzy? Hmm... Z pewnością "Na krawędzi nigdy", nie jest to dla Was niespodzianką, ponieważ jeśli mam taką możliwość, paplam o niej cały czas. Jednak to paplanie jest skuteczne, w końcu nawet moja mama się skusiła i aktualnie ją czyta! Kolejną lekturą obowiązkową jest książka pana Łukasza, czyli "Melanże z żyletką". Jeżeli ją przeczytacie to macie do wyboru dwie drogi: albo ją pokochacie; albo ją znienawidzicie. Wybór należy do Was. Zaś trzecią powieścią jest powieść pod tytułem "Utracona i odzyskana" Lucy Foley. Jest ona moim odkryciem roku 2015, skradła moje serce i z pewnością skradnie Wasze. Pozostaje Wam tylko czytać.

Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Nie posiadam ulubionej pory roku, każda ma coś w sobie wyjątkowego, ale nie ukrywam, że najlepiej czuję się w porze przejściowej lato-jesień. Panuje wtedy idealna pogoda. Nie za ciepło. Nie za zimno. Lubię przyglądać się przyrodzie, która szykuje się na mroźniejsze dni.

Czym się zajmujesz? (szkoła/studia/praca)
W skrócie! Szkoła średnia. Pierwsza klasa. Profil logistyczny. 



Opisz swoje wymarzone wakacje.
Podróżowanie pociągiem. Od miasta do miasta. I tak przez dwa miesiące. (Musiałabym okraść bank, żeby zapłacić za wszystkie bilety.) Nocleg? Namiot jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Prawie wygodnym! (Przynajmniej nie będę musiała wydawać pieniędzy na zakwaterowanie, wszystko przeznaczę na bilety.) A z kim? Z najleszpą ekipą!

Co cenisz u innych?
Poczucie humoru jest główną cechą na jaką patrzę u innej osoby. Osobiście lubię dużo się uśmiechać, więc i inni muszą potrafić śmiać się razem ze mną.

Jaki jest Twój ulubiony portal społecznościowy i dlaczego?
Facebook ostatnio stał się dla mnie jedynie miejscem do czatowania, zaś pokochałam Instagram. Chociaż zdjęcia, które umieszczam na swoim profilu nie są profesjonalnie wykonane, to jednak sprawia mi to ogromną frajdę. A jeszcze wiekszą zabawę mam przy serduszkowaniu! (Gdyby ktoś nie wiedział @a.n.i.a_d to ja!)

Bez czego nie wyobrażasz sobie udanego dnia?
Dzień bez kakałka to dzień zmarnowany! Poważnie, można się uzaleznić od Puchatka. Dlatego uważajcie na kakao przeznaczone dla dzieci!


Czy masz zwierzaka? Jeśli tak jakiego?
Sama nazwa mojego bloga wskazuje na to, że nie potrafię żyć bez moich futrzaków-kociaków! Również na instagramie czasem pojawia się jeden kociak, który odziedziczył imię Benio od Bennetta z książki "Piękny drań", ale nie mówcie mu tego! Oczywiście to nie jedyny kot, który gości na moim podwórzu, ale jest ich zbyt dużo, aby Wam o każdym opowiedzieć!

Opisz siebie jednym słowem.
Marzenia! Z prostego względu. Lubię żyć marzeniami, ale obiecuję sobie i Wam, że je wszystkie spełnie. W końcu marzenia się spełniają!

Najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu;)
Szalona rzecz, którą nadal robię z przyjaciółmi i tylko z nimi to zagadywanie do ludzi, których kompletnie nie znam. Dlatego trzeba ze mną uważać, jeżeli jest się w miejscu publicznym.

Czy jest coś, czego żałujesz?
Tak, jednak jest to zbyt osobiste, aby Wam o tym mówić! Chciaż o jednym mogę wspomnieć. Żałuję, że zwlekałam z założeniem Piżamki i poznania wspaniałej blogosfery książkowej.

Za pytania dziękuję Miłcę z bloga maw-reads, która posiada również wspaniałego Instagrama!

0 komentarze