Z natury jestem ciekawska! Ankieta, którą musisz wypełnić!

Dzień dobry!
I dobry wieczór!

Niedawno wspomniałam, że w czasie ferii zimowych mam niełatwe zadanie do wykonania - uporządkować Piżamkę. Jakoże dwa tygodnie wolnego wita się już ze mną radośnie, powoli muszę przygotować się psychicznie oraz fizycznie na duże ilości spędzania wolnego czasu z panelem bloggera, ponieważ zmiany będą duże. Nie chcę zdradzać całego planu, wspomnę jednak o jednej podstawowej rzeczy: sporo tekstów zostanie usuniętych. Dlaczego? Ja się zmieniam. Blog się zmienia. W szczególności stare posty nie pasują już do tego miejsca, więc najlepszym rozwiązeniem będzie wyrzucenie ich do kosza. Obiecuję, że nie będę za nimi płakać!

Wiecie! Musicie mi też pomóc! 

Opracowałam ankietę, dzięki której szerzej poznam czytelników Piżamki, czyli Was oraz Waszą opinię na temat bloga, a także tesktów, które publikuję. Wystarczy kilka sekund, aby ją wypełnić. Będę Ci bardzo wdzięczna, jeżeli zdecydujesz się poświęcić czas i uzupełnisz formularz - klinkij w baner; automatycznie zostaniesz przeniesiony do ankiety.


Trzymajcie się cieplutko!
Ania D.

0 komentarze